Gå til innhold
Arkivverket

Hjelp til identifisering av personer som besegler et dokument fra 1498

Gunn-Heidi Olsen
 Del

Recommended Posts

Hei,

Jeg arbeider med et historisk dokument fra 1498 som er bekreftet med segl. Jeg trenger hjelp til å tyde hvem beseglerne av dokumentet er, basert på informasjonen i teksten. Dersom noen har mulighet til å bidra med tolkning av navn, titler eller annen relevant informasjon som kan knyttes til beseglerne, hadde det vært til stor hjelp.

Hvis noen føler seg kallet til å oversette hele dokumentet, vil jeg selvfølgelig ikke takke nei til det heller! All hjelp mottas med stor takknemlighet.

Lenke: 

SDHK-nr: 335993

https://sok.riksarkivet.se/sdhk?EndastDigitaliserat=false&Innehall=eklanda&TrycktUtgava=true&TrycktRegest=true&Brevtext=true&Extratext=true&Sigill=true&Original=true&MedeltidaAvskrifter=true&MedeltidaRegest=true&EftermedeltidaAvskrifter=true&EftermedeltidaRegest=true&AvanceradSok=Falsesös&page=1&postid=sdhk_33593&tab=post#tab

Jeg legger ved bilde av dokumentet og seglene for å lette arbeidet.

På forhånd takk for hjelpen!

Vennlig hilsen

Gunn-Heidi Olsen

33593_33593.jpg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.