Gå til innhold
Arkivverket

Noen som ønsker oppslag i Norske skolefolk, realister, filologer og landbrukskandidater?


Carsten Schanche
 Del

Recommended Posts

Hei Helge

 

Jeg har ikke funnet hverken Aanon eller noen av hans barn omtalt, bortsett fra Anders Martini som det står litt om i Norges Skibsførere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøker å finne ut når Samuel Olai Knudsen Osnæs f. 27/7-1855 på Nordfjordeid døde, i 1900 og 1910 var han Overlærer på Middelskole på Røros, han tok eksamen artium i 1877 i Kristiania,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hva står det om Einar Bakke (ca 1895-1982)?

Treng kun det yrkesmessige og ev hans utdannelse. Han hadde omtrent hele sin yrkeskarriere på Raufoss.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eks. Opland kr. ungdomsskole. Statens havebruksskole. Oslo lærerskole. Troppsfører i Raufoss Speidertropp av Norsk Speiderguttforbund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Carsten, kan du sjå etter denne jenta for meg:

 

Mette Eline Nitter Eriksdotter Walaker, fødd i Hafslo 9.2.1889, døydde ugift 16.5.1913 og var då lærar på Avaldsnes.

 

Hjarteleg takk for fleire detaljar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten for freistnaden!  Eg fann ho heller ikkje i FT1910 då eg søkte i aftes, MEN sjå kva eg fann no:

 

http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01036652003520

 

Ho skreiv seg altso for Mætte Valaker, og ikkje berre det; broren Erik Nitter Erikson Walaker, her nemnd som Erik Nitter, fødd i Hafslo 18.5.1886, var lærar same staden!!  Erik døydde ugift i 1919!  Kanskje finn du ein biografi for han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja se det Lars, kjært barn har mange navn. Finner ikke noe på Erik heller, ingen av dem tok artium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten for ny freistnad  Det kan sjå ut som nokre av ungdomane frå den tidi nytta kunnskap som dei fekk i heimen eller hjå den lokale læraren til sjølv å undervisa, sjølv om dei ikkje hadde formell utdanning....  Og det er vel ikkje noko meir me kan gjera med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei Carsten!

 

Finn du noko om Nils Engja. Han var høgskulelærar i 1923 (då han fekk sonen Johan), då busett på Aukra, men underviste truleg i Molde.

Seinare trur eg han og familien flytta til Florø, Sogn og Fjordane.

 

Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torbjørn

 

1952-utgaven:

 

Nils Engja, skulestryrar, Florø, f. 4-2-1889 i Sauda. Foreldre: Eirik Øisteinsen Engja og Kari Nilsdtr. Eks. Notodden lærarskule 1910. Askov Folkehøjskole 1/2 år. Lærar og kyrkjesongar Sandøy, Romedal 1910. Aukra folkehøgskule 1918. Styrar Florø fylkesfiskarskule frå 1924. Styremedlem av Romsdals ungdomslag 1911-24, 9 år form. Vore med i ungdoms- og fråhaldsarb. Stemne- og ferdatalar. Heiderlagslem Romsdal ungdomslag. Gift med lærerinne Mathea Fjørtoft. 3 søner, 1 dotter.

 

Mathea Fjørtoft Engja, lærarinne, Florø, f. 1894. Foreldre: Bonde Johan Fjørtoft og Elise. Den kv. industriskule, Oslo, saum- og vevelina. Lærarinne Aukra folkehøgskule 1918. Florø fylkesskule 1924.

 

En sønn er omtalt i 1966-utgaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei Carsten

 

Finner du Halvor Norby Olsen, født 1866 i Tvedestrand? Han død som fylkesskolelærer i Tingvoll, Møre og Romsdal.

 

Mvh Knut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carsten!

 

Kanskje ligg dette spørsmålet for langt attenmde i tid, men eg freister likevel:

 

Odd Svendsen, fødd i Kinsarvik, Ullensvang 1836, voks opp i Etne, var "seminarist" og lærar i Finnås 1862, i Lavik i Sogn 1863, i Etne 1865, i Horten 1866-1871, so i Christiania 1873 - seinare lagnad ukjend!

 

Finn du noko om han i det heile?  Odd er ogso inkludert i emnet om Rasmus Andersson!

 

Hjarteleg takk for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten for kjapt svar!  Det var vel i grunnen ikkje å venta at han hadde sett spor etter seg i bøkene dine.  Elles stiller eg meg spørsmål om han ikkje må ha gått lærarskulen på Stord?  Kva tankar har du om dette?  Lærarskulen på Stord vart jo grunnlagd alt i 1839!

Endret av Lars E. Øyane - Wackersberg - Bayern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg i at Stord er det mest sannsynlige. Tromsø lærerskole er også en mulighet, etablert i 1826 som Trondenes seminar, 1848 som Tromsø seminar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei Carsten.  Eg trudde eg hadde spurt om denne karen før, men eg finn han ikkje att på desse sidene om skulefolk:

 

Hans Olson Øvrebø, fødd i Hafslo 1.12.1882, døydde i Oslo 14.1.1958, var lærar mange ulike stader, mellom anna på Utsira og i Kristiansand, men var frå 1943 tilsett i fengelsvesenet.

 

Kva kan du finna om denne karen i bøkene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars

 

Han er rett og slett ikke omtalt i noen av bøkene. Det eneste stedet jeg finner han er i "Nordmenn i fangenskap 1940-45": Hans Øvrebø, fengselslærer, Oslo, f. 01-12-82. Arr. ovf. 22-11-41 Møllergata 19 (f.nr. 2174), løsl. 06-12-41.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.