Gå til innhold
Arkivverket

Noen som ønsker oppslag i Norske skolefolk, realister, filologer og landbrukskandidater?

Recommended Posts

Jeg forsøker å finne ut når Samuel Olai Knudsen Osnæs f. 27/7-1855 på Nordfjordeid døde, i 1900 og 1910 var han Overlærer på Middelskole på Røros, han tok eksamen artium i 1877 i Kristiania,

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Carsten, kan du sjå etter denne jenta for meg:

Mette Eline Nitter Eriksdotter Walaker, fødd i Hafslo 9.2.1889, døydde ugift 16.5.1913 og var då lærar på Avaldsnes.

Hjarteleg takk for fleire detaljar!

Hjarteleg takk til Carsten for freistnaden!  Eg fann ho heller ikkje i FT1910 då eg søkte i aftes, MEN sjå kva eg fann no:

http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01036652003520

Ho skreiv seg altso for Mætte Valaker, og ikkje berre det; broren Erik Nitter Erikson Walaker, her nemnd som Erik Nitter, fødd i Hafslo 18.5.1886, var lærar same staden!!  Erik døydde ugift i 1919!  Kanskje finn du ein biografi for han?

Hjarteleg takk til Carsten for ny freistnad  Det kan sjå ut som nokre av ungdomane frå den tidi nytta kunnskap som dei fekk i heimen eller hjå den lokale læraren til sjølv å undervisa, sjølv om dei ikkje hadde formell utdanning....  Og det er vel ikkje noko meir me kan gjera med det.

• 3 uker senere...

Hei Carsten!

Finn du noko om Nils Engja. Han var høgskulelærar i 1923 (då han fekk sonen Johan), då busett på Aukra, men underviste truleg i Molde.

Seinare trur eg han og familien flytta til Florø, Sogn og Fjordane.

Mvh Torbjørn

Torbjørn

1952-utgaven:

Nils Engja, skulestryrar, Florø, f. 4-2-1889 i Sauda. Foreldre: Eirik Øisteinsen Engja og Kari Nilsdtr. Eks. Notodden lærarskule 1910. Askov Folkehøjskole 1/2 år. Lærar og kyrkjesongar Sandøy, Romedal 1910. Aukra folkehøgskule 1918. Styrar Florø fylkesfiskarskule frå 1924. Styremedlem av Romsdals ungdomslag 1911-24, 9 år form. Vore med i ungdoms- og fråhaldsarb. Stemne- og ferdatalar. Heiderlagslem Romsdal ungdomslag. Gift med lærerinne Mathea Fjørtoft. 3 søner, 1 dotter.

Mathea Fjørtoft Engja, lærarinne, Florø, f. 1894. Foreldre: Bonde Johan Fjørtoft og Elise. Den kv. industriskule, Oslo, saum- og vevelina. Lærarinne Aukra folkehøgskule 1918. Florø fylkesskule 1924.

En sønn er omtalt i 1966-utgaven.

• 3 uker senere...

Hei Carsten

Finner du Halvor Norby Olsen, født 1866 i Tvedestrand? Han død som fylkesskolelærer i Tingvoll, Møre og Romsdal.

Mvh Knut 

Hei Carsten

Finner du Halvor Norby Olsen, født 1866 i Tvedestrand? Han død som fylkesskolelærer i Tingvoll, Møre og Romsdal.

Mvh Knut 

Finner dette i "Hvem er Hvem"/1912:  Olsen Halvor Norby    http://runeberg.org/hvemerhvem/1912/0206.html

Carsten!

Kanskje ligg dette spørsmålet for langt attenmde i tid, men eg freister likevel:

Odd Svendsen, fødd i Kinsarvik, Ullensvang 1836, voks opp i Etne, var "seminarist" og lærar i Finnås 1862, i Lavik i Sogn 1863, i Etne 1865, i Horten 1866-1871, so i Christiania 1873 - seinare lagnad ukjend!

Finn du noko om han i det heile?  Odd er ogso inkludert i emnet om Rasmus Andersson!

Hjarteleg takk for alle gode tips!

Hjarteleg takk til Carsten for kjapt svar!  Det var vel i grunnen ikkje å venta at han hadde sett spor etter seg i bøkene dine.  Elles stiller eg meg spørsmål om han ikkje må ha gått lærarskulen på Stord?  Kva tankar har du om dette?  Lærarskulen på Stord vart jo grunnlagd alt i 1839!

Endret av Lars E. Øyane - Wackersberg - Bayern
  • 3 måneder senere...

Hei Carsten.  Eg trudde eg hadde spurt om denne karen før, men eg finn han ikkje att på desse sidene om skulefolk:

Hans Olson Øvrebø, fødd i Hafslo 1.12.1882, døydde i Oslo 14.1.1958, var lærar mange ulike stader, mellom anna på Utsira og i Kristiansand, men var frå 1943 tilsett i fengelsvesenet.

Kva kan du finna om denne karen i bøkene dine?

Lars

Han er rett og slett ikke omtalt i noen av bøkene. Det eneste stedet jeg finner han er i "Nordmenn i fangenskap 1940-45": Hans Øvrebø, fengselslærer, Oslo, f. 01-12-82. Arr. ovf. 22-11-41 Møllergata 19 (f.nr. 2174), løsl. 06-12-41.

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.