Roger Lyngstad Skrevet Januar 3 Del Skrevet Januar 3 Jeg har bestilt flere ganger fra selvbetjening gammel grunnbok men får ingen e-poster. mvh Roger Lyngstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Skrevet Januar 3 Del Skrevet Januar 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Januar 3 Del Skrevet Januar 3 6 timer siden, Roger Lyngstad skrev: Jeg har bestilt flere ganger fra selvbetjening gammel grunnbok men får ingen e-poster. Hvilken eiendom er det snakk om? Loggen viser at bestillinger effektueres fortløpende, så da må vi eventuelt undersøke dine bestillinger konkret. Ellers er det et generelt tips at e-postene kan gå i spamfilteret ditt, så du bør undersøke det. Oppdatert: Jeg har funnet din bruker-id i Digitalarkivets database og søkt i loggen etter bestillinger knytta til denne id-en, men da får jeg null treff. Kan det være at du faktisk ikke har utløst noen bestillinger i det hele tatt? Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Lyngstad Skrevet Januar 6 Forfatter Del Skrevet Januar 6 Jeg har sendt en rekke bestillinger fra min online-mail, men det må være der det ligger en feil. Når jeg bestiller fra min icloud-mail får jeg mail med grunnbok fra dere umiddelbart. Testet ut dette i kveld på online-mail for 5006- gnr 196- bnr 172, 173 og 174, og med icloudmailen 5006-gnr 196- bnr 175 og 5006-gnr 196- bnr 176. De to siste fungerte utmerket. Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Januar 6 Del Skrevet Januar 6 3 timer siden, Roger Lyngstad skrev: Jeg har sendt en rekke bestillinger fra min online-mail, men det må være der det ligger en feil. Når jeg bestiller fra min icloud-mail får jeg mail med grunnbok fra dere umiddelbart. Testet ut dette i kveld på online-mail for 5006- gnr 196- bnr 172, 173 og 174, og med icloudmailen 5006-gnr 196- bnr 175 og 5006-gnr 196- bnr 176. De to siste fungerte utmerket. Takk skal du ha. Da ser jeg i loggen at alle disse fem bestillingene ser ut til å ha blitt håndtert slik de skal. Ut fra det jeg kan se, synes det mest sannsynlig at din online-epost oppfatter e-postene fra Arkivverket/Digitalarkivet som spam. Har du sjekket søppelposten for din online-epost? Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Lyngstad Skrevet Januar 7 Forfatter Del Skrevet Januar 7 Det har jeg sjekket, og de havner ikke der. Det er litt merkelig, men jeg får fortsette å ta bestillingene gjennom icloud. Takk for hjelpen. Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Januar 7 Del Skrevet Januar 7 24 minutter siden, Roger Lyngstad skrev: Det har jeg sjekket, og de havner ikke der. Det er litt merkelig, men jeg får fortsette å ta bestillingene gjennom icloud. Takk for hjelpen. Ja, det er merkelig, og dessverre ikke noe jeg kan forklare. Men da har du i alle fall en praktisk løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå