Gå til innhold
Arkivverket

Hva Heter Første Fadder I Dåpen Til Hans Dom 19 P Trin, 1733 I Glemmen?

Birger Carlsen
 Del

Recommended Posts

Ja, dét var et knakende godt spørsmål . . . Vagtmæster LubKing. Virker helt på jordet, men øynene mine vil det ikke annerledes.

Mvh

Endret av Even Stormoen
Tastesnubling, som vanlig.
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Even Stormoen skrev:

Ja, dét var et knakende godt spørsmål . . . Vagtmæster LubKing. Virker helt på jordet, men øynene mine vil det ikke annerledes.

Mvh

Du konkluderte nøyaktig det samme som meg: Vagtmæster LubKing, altså. ......, og jeg trodde t.o.m. at jeg var på feil jorde.

• Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke godt å si hvilket jorde man befinner seg på når man (som jeg) snubler rundt i mørket. 😜 LubKing høres ut som en tegneseriefigur, – jeg ville ventet og sett om noen mer klarsynte har andre forslag før jeg konkludérte.

Mvh

Endret av Even Stormoen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ser jo ut som om skriveren har anstrengt seg skikkelig for å få det riktig: «Hvavardetduhetsadu? – Jahaja, skal vi se . . . Hmmm . . . » 😊

Mvh

• Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig, Ivar. Jeg har sluppet litt opp for superlativer, men repetérer gjerne noen på «F»: Formidabelt, Fantastisk, Fabelaktig – !

Mvh

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.