Gå til innhold
Arkivverket

Søgning af familie nulevende efterkommere efter Harald Norman Bøe 1914-1985

kian Røhling Bøe
 Del

Recommended Posts

Hej

Jeg er efterkommer efter Harald Norman Bøe, 1914-1985,. Min farmor var hans søster. Jeg søger nulevende efterkommere som jeg kan komtakte . 

Et af Haralds børn hed Tore Norman 1939-2007) gift med Borghild i 1971

Et andet barn hed Karin ( ukendt efternavn) 1936-2009). med børn ??. Per Arne??. 

Jeg har også fundet en : Ragnar Alexander Bøe, 1988, som jeg ikke kan se hvis forældre han kommer fra. Jeg tror han måske er den eneste nulevende jeg måske kan kontakte men er han i slægten???.

Jeg beder om hjælp i forummet idet jeg gerne vil i kontakt med en efterkommer…..til min slægtsforskning.

Venlig hilseKian Flindt Røhling 1/4 Nordmand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kian,

Tore Normann Bøe er listet på MyHeritage med etterkommere (som ser ut som om de er i live i dag) på denne siden: https://www.myheritage.no/site-family-tree-78428551/slektstre

Du kan sikkert kontakte personen som eier treet og har lagt det ut, hun har kanskje mere informasjon, inkludert mulige måter å komme i kontakt med etterkommerne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Per.H.Skaug skrev:

Hei Kian,

Tore Normann Bøe er listet på MyHeritage med etterkommere (som ser ut som om de er i live i dag) på denne siden: https://www.myheritage.no/site-family-tree-78428551/slektstre

Du kan sikkert kontakte personen som eier treet og har lagt det ut, hun har kanskje mere informasjon, inkludert mulige måter å komme i kontakt med etterkommerne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej 

Mange tak for hjælpen. Jeg vil forsøge at prøve denne website.

Hav en dejlig weekend

Med venlig hilsen 

Kian

Lenke til kommentar
Del på andre sider