Beate Tollefsen Skrevet Januar 26 Del Skrevet Januar 26 Kan noen se hva yrket til brudens far er i par 2 Christiane? Strømm kirkebøker, AV/SAKO-A-322/F/Fb/L0001: Ministerialbok nr. II 1, 1878-1899, s. 198 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20060516090564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Januar 26 Del Skrevet Januar 26 Eg les: Fragtem[an]d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy-Petter Askim Skrevet Januar 26 Del Skrevet Januar 26 Fragtemd er vel for par nr 1 i 1879 hvor bruden også heter Christiane, mens par 2 i 1878 er brudens far Kjøbmd Richard Johan Natvig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Januar 26 Del Skrevet Januar 26 nettopp! Min feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Januar 26 Forfatter Del Skrevet Januar 26 Nå ble jeg litt forvirret om par og personer. Jeg lurte på Brudens fars yrke i par 2 hvor bruden heter Christiane Severine Sofie? par 1 er det Marianne i Arkivverket lagt inn som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy-Petter Askim Skrevet Januar 26 Del Skrevet Januar 26 Richard tydet feil brudepar nr 1 i 1879 hvor bruden heter Christiane Maria. Christiane Severine Sofie's far er Kjøbmd Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå