KAA Skrevet Januar 28 Del Skrevet Januar 28 Hei, jeg er helt ny i dette forumet. Jeg har lurt på, lenge, hva det står på nr. 15 Knud. Hadde blitt veldig fornøyd om noen klarte å tyde dette. Kirkebøker: Ramnes kirkebøker, AV/SAKO-A-314/G/Ga/L0001: Klokkerbok nr. I 1, 1813-1847, s. 166-167 - Skanna arkiver - Arkivverket (digitalarkivet.no) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Januar 28 Del Skrevet Januar 28 (endret) Hei, vel møtt i Forumet! En oppfordring, men ikke regel (lenger): Hadde vært fint om du endrer visningsnavnet ditt til fullt navn. https://www.digitalarkivet.no/content/1144/endre-visningsnavn 15 | 29de Marti | Knud uægte | 15 April Hiemmedøbt af Fridrike Nielsd. Kihle Daaben stadfæstet i Kirken 9de Mai | udlagt Barnefader Knud Knudsen tienest. paa Kiølserød i Waale Sogn Moderen Enke Anne Herbransdatter Skieggestad | Fridrike Nielsdatter Kihle, Petronelle Christophersd. Skieggestad, Knud Larsen Ramskie, Johan Eriksen Skieggestad og Gullik Knudsen Bøe. | Mvh Endret Januar 28 av Even Stormoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KAA Skrevet Januar 28 Forfatter Del Skrevet Januar 28 1 time siden, Even Stormoen skrev: Hei, vel møtt i Forumet! En oppfordring, men ikke regel (lenger): Hadde vært fint om du endrer visningsnavnet ditt til fullt navn. https://www.digitalarkivet.no/content/1144/endre-visningsnavn 15 | 29de Marti | Knud uægte | 15 April Hiemmedøbt af Fridrike Nielsd. Kihle Daaben stadfæstet i Kirken 9de Mai | udlagt Barnefader Knud Knudsen tienest. paa Kiølserød i Waale Sogn Moderen Enke Anne Herbransdatter Skieggestad | Fridrike Nielsdatter Kihle, Petronelle Christophersd. Skieggestad, Knud Larsen Ramskie, Johan Eriksen Skieggestad og Gullik Knudsen Bøe. | Mvh Tusen takk for svar! Jeg prøvde å få endret profilnavnet mitt, men jeg får det ikke til for øyeblikket. Skal prøve igjen etter at jeg blir litt bedre kjent med hvordan forumet fungerer. Even Stormoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå