Gå til innhold
Arkivverket

1830

KAA
 Del

Recommended Posts

Hei, vel møtt i Forumet!

En oppfordring, men ikke regel (lenger): Hadde vært fint om du endrer visningsnavnet ditt til fullt navn.

https://www.digitalarkivet.no/content/1144/endre-visningsnavn

15 | 29de Marti | Knud uægte | 15 April Hiemmedøbt af Fridrike Nielsd. Kihle Daaben stadfæstet i Kirken 9de Mai | udlagt Barnefader Knud Knudsen tienest. paa Kiølserød i Waale Sogn Moderen Enke Anne Herbransdatter Skieggestad | Fridrike Nielsdatter Kihle, Petronelle Christophersd. Skieggestad, Knud Larsen Ramskie, Johan Eriksen Skieggestad og Gullik Knudsen Bøe. |

Mvh

Endret av Even Stormoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Even Stormoen skrev:

Hei, vel møtt i Forumet!

En oppfordring, men ikke regel (lenger): Hadde vært fint om du endrer visningsnavnet ditt til fullt navn.

https://www.digitalarkivet.no/content/1144/endre-visningsnavn

15 | 29de Marti | Knud uægte | 15 April Hiemmedøbt af Fridrike Nielsd. Kihle Daaben stadfæstet i Kirken 9de Mai | udlagt Barnefader Knud Knudsen tienest. paa Kiølserød i Waale Sogn Moderen Enke Anne Herbransdatter Skieggestad | Fridrike Nielsdatter Kihle, Petronelle Christophersd. Skieggestad, Knud Larsen Ramskie, Johan Eriksen Skieggestad og Gullik Knudsen Bøe. |

Mvh

Tusen takk for svar! Jeg prøvde å få endret profilnavnet mitt, men jeg får det ikke til for øyeblikket. Skal prøve igjen etter at jeg blir litt bedre kjent med hvordan forumet fungerer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.