Gå til innhold
Arkivverket

Jeg Trenger Hjelp Med To Stedsnavn I Fødte Og Døpte I Glemmen 1750.

Birger Carlsen
 Del

Recommended Posts

Begge er på side 85. Det ene stedsnavnet er etter fadder Niels Hansen i den første dåpen på siden. Den andre står etter barnets far, også Niels Hansen. Denne dåpen er nest sist på siden. Begge er samme sted, men jeg klarer ikke lese dem. På forhånd takk for hjelp.

Glemmen prestekontor Kirkebøker, AV/SAO-A-10908/F/Fa/L0001: Ministerialbok nr. 1, 1733-1759, s. 84

Brukslenke for sidevisng: https://www.digitalarkivet.no/kb20061017010175

Endret av Birger Carlsen
Lenket til feil side.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke datoer skal disse dåpene være? Jeg ser ingen Niels Hansen noe sted, hverken på folio 84b (venstre side) eller folio 85a (høyre side) på dette oppslaget.

Endret av Matthias Kolberg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Matthias Kolberg skrev:

Hvilke datoer skal disse dåpene være? Jeg ser ingen Niels Hansen noe sted, hverken på folio 84b (venstre side) eller folio 85a (høyre side) på dette oppslaget.

Det er ikke noe rart i at du ikke finner dåpene når han som stiller spørsmålet er så dum at han lenker til siden etter. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øverst på folio 83b, venstre side, står Niels Hansen Skrockelie

nest sist på folia 84a, høyre side, står Niels Hansen Schrochelie

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Matthias Kolberg skrev:

Øverst på folio 83b, venstre side, står Niels Hansen Skrockelie

nest sist på folia 84a, høyre side, står Niels Hansen Schrochelie

Ja, jeg kom i skade for å lenke til neste side. Tusen takk for løsningen. Idag Skrukkelia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider