Gå til innhold
Arkivverket

Hvordan finne ut opphavet til min avdøde far

Ålgård
 Del

Recommended Posts

Hvordan finne ut av opphavet til min far.

Har søkt blandt annet på myheritage men finner ikke han der. Finner min farmor og adoptiv far til min far.

Men min far står ikke oppført i slektstre til min farmor. Vet hvem som er min biologiske farfar i henhold til rettspapirene fra 1930 årene. Slekt til min biologiske farfar ønsker en DNA test for å anerkjenne min avdøde far som sin bror. Tips om veien videre tas imot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg forstår deg rett er farskapet fastsatt ved dom. Dersom det fortsatt er usikkerhet angående farskapet er det bare en DNA-test som vil kunne bekrefte eller avkrefte dette. På generelt grunnlag bør det være relativ lett å finne forfedrene til dine besteforeldre, gitt at din far er født på 1930-tallet. For hjelp til det må du i så fall oppgi navn og det du eventuelt måtte ha av opplysninger om fødselsår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støttar "forrige talar" - DNAtest er det viktigaste her.  Eg ser ikkje av profilen din om du er mann eller kvinne - kanskje ser eg for dårleg etter? 

Grunnen til at eg nemner det, er at menn som testar FamilyFinder hos Familytreedna vil få tildelt ei autosomal Y-gruppe som vil vise endå tydelegare kven som er far, forutsett at det blir testa på same måte frå den andre sida.  MyHeritage-testar som blir lasta over til Ftdna vil også få ein slik autosomal Y.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva blir då skilnaden på ein slik autosomal Y og ein rein Y-test? At Y-dna testen testar fleire markørar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Kva blir då skilnaden på ein slik autosomal Y og ein rein Y-test? At Y-dna testen testar fleire markørar?

Med autosomal Y får du ei meir nøyaktig Y-haplogruppe enn med den minste reine Y-testen, Y37, men du får ikkje opp ei treffliste, slik som du gjer med Y37. Men haplogruppa er nøyaktig nok til at du kan få bekrefta at du KAN ha same mannslinje som den andre testaren, eller om gruppene er heilt ulike, IKKJE kan ha same mannslinje. Fordelen med autosomal Y er prisen, og at ein kan overføre frå MyH og få ei peiling på y'en, sjølv om MyH ikkje testar Y.

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider