Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Først: 1000 takk for god hjelp med ulike ord og uttrykk eg har funne i gamle kjelder siste tida!

I dag har eg eit spørsmål som gjeld losane. Eg fann losruller ved statsarkivet i Stavanger her ein dag, med mykje nyttig informasjon. Eg noterte kven som hadde "karantæneflagg" - utan å ta bildet av kjelda, då eg trudde det skulle bli ei lett sak å finna ut kva det var.

No ser eg at det var eit gult flagg skip som hadde vore i område med smitte skulle heisa når dei nærma seg hamn. Det er logisk. Men kvifor skulle losen ha eit slikt flagg og ikkje skipet? Og kvifor hadde i tilfelle ikkje alle losane eit slikt? 

Om det er fleire her som har gått gjennom losruller, er det kanskje nokon som har eit klokt svar.

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/354180-los-og-karanteneflagg/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bare en lite Kuriositet.

Det gule (Flag Q) "Karanteneflagget" (som fremdeles brukes) betyr ikke alltid at det er smitte ombord.

Det betyr også at skipet trenger myndighetene til å klarere skipet, se over dokumenter angående helse, osv (Pratique).

Har selv gjort dette 100-vis av ganger i min karriere.

PS. Det er et internasjonalt krav til å ha alle signalflaggene ombord.

Sorry for sidesteppet.

rgds.. Kai

🙂

• Liker 1

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.