Marit Totland Skrevet Februar 25 Del Skrevet Februar 25 Når eg leiter etter rettsprotokoller er det to periodar eg saknar for Karmsund og Ryfylke. Skuldast det at dei ikkje er skanna, eller er det brukt andre prottokollar? Det gjeld Ryfylke tingbok Ba 52 som hopper over 10 år i overgang til Tingbok C1 1761-1766. Det same gjeld Tingbok C 6b til Tingbok 1 Karmsund som hoppar frå 1793 -1802 til 1810-1822. Eit svar ville gjera at eg slepp leita vilkårleg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Februar 25 Del Skrevet Februar 25 28 minutter siden, Marit Totland skrev: Når eg leiter etter rettsprotokoller er det to periodar eg saknar for Karmsund og Ryfylke. Skuldast det at dei ikkje er skanna, eller er det brukt andre prottokollar? Det gjeld Ryfylke tingbok Ba 52 som hopper over 10 år i overgang til Tingbok C1 1761-1766. Det same gjeld Tingbok C 6b til Tingbok 1 Karmsund som hoppar frå 1793 -1802 til 1810-1822. Eit svar ville gjera at eg slepp leita vilkårleg. Hvis du gjør oppslag i arkivkatalogene i Arkivportalen (følg f.eks. lenkene i tingbøkenes kildeinformasjon i Digitalarkivet), vil du finne at alle tingbøkene er digitaliserte og tilgjengelige i Digitalarkivet. Det synes som om det er noen hull i rekkene av hva som er bevart. Ryfylke sorenskriveri: https://www.arkivportalen.no/entity/cf2fc9f8-f7d4-42b4-9266-d658f917fdec Karmsund sorenskriveri: https://www.arkivportalen.no/entity/832202c5-ef1d-47d9-aca2-aabece87b1b4 Marit Totland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marit Totland Skrevet Februar 25 Forfatter Del Skrevet Februar 25 Takk og takk! Det sparer meg for mykje arbeid å få det stadfesta. Eg frykta at dei av og til nytta andre prottokollar til ein del saker, t d pantebøker, eller tingbøker i Bergen eller Stavanger. Det er ufatteleg at det finnest så gode digitale kjelder, men det er fort gjort å gå seg vill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå