A. I. Utnes Skrevet Mars 10 Del Skrevet Mars 10 Eg har lasta ned diverse opplysninger frå gammel grunnbok, og har funne to fødselsnr på personer som var fødd på 1950-60 tallet. Det står at eg skal rapportere slikt på et vedlagt skjema som eg skal motta sammen med grunnboka, men det er ikkje med. Kan dere sørge for at eg får tilsendt nødvendige skjema så eg kan rapportere dette? Mvh Arve Idar Utnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Mars 10 Del Skrevet Mars 10 35 minutter siden, A. I. Utnes skrev: Eg har lasta ned diverse opplysninger frå gammel grunnbok, og har funne to fødselsnr på personer som var fødd på 1950-60 tallet. Det står at eg skal rapportere slikt på et vedlagt skjema som eg skal motta sammen med grunnboka, men det er ikkje med. Kan dere sørge for at eg får tilsendt nødvendige skjema så eg kan rapportere dette? Takk for at du bidrar til korrekt sladding i grunnboksbladene! E-posten du har mottatt, inneholder nedlastingslenke for grunnboksbladet og lenke til rapporteringsskjema: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå