Randi Johansen Skrevet Mars 15 Del Skrevet Mars 15 Jeg mangler to ord i tekstene.. Kan noen hjelpe? "Paa Kirkenes unner mit arbeide i prispolitiet under den værste bommingen hadde jeg mange triste ubehageligheter – det var en fryktelig tid – jeg hadde også ubehageligheter av «NS» ????? fordi jeg grep inn i ulovligheter blant «NS» folk" "av gode jøssinger for å høre radio og ?????? var forresten ingen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Mars 15 Del Skrevet Mars 15 Eg trur det står spitser (spisser) og andføreren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Randi Johansen Skrevet Mars 15 Forfatter Del Skrevet Mars 15 Ja det høres ut som om det kan være riktig, tusen takk:-) Men har et til ord jeg gjerne skulle hatt hjelp til.. "gjikk til nasisten J??? og hørte radio nyheter men her" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Mars 15 Del Skrevet Mars 15 Bildelenka fungerer ikkje ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Randi Johansen Skrevet Mars 15 Forfatter Del Skrevet Mars 15 Prøver på nytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Randi Johansen Skrevet Mars 15 Forfatter Del Skrevet Mars 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Randi Johansen Skrevet Mars 15 Forfatter Del Skrevet Mars 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Mars 15 Del Skrevet Mars 15 eg les det som gjikk til nasistordføreren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Randi Johansen Skrevet Mars 15 Forfatter Del Skrevet Mars 15 Det har du rett i! Jeg hengte meg opp i at det var et etternavn, men her har du svaret. Tusen takk:-) Richard Johan Natvig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå