Gå til innhold
Arkivverket

Ministerialbok for Nøtterøy prestegjeld 1814-1838 (0722P) : Innflyttede

Recommended Posts

Den transkriberte databasen ser ut til å bare innholde 25 poster (søker uten noen filter), til tross for at kirkeboken inneholder 647 oppføringer (Vestfold-slekt: Søkeresultat.). Det er jeg som har transkribert dette, og jeg kan ev. sende inn dataene på nytt (inkl. bildelenker).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På 9.4.2025 den 9.21, Ketil Firing Hanssen skrev:

Den transkriberte databasen ser ut til å bare innholde 25 poster (søker uten noen filter), til tross for at kirkeboken inneholder 647 oppføringer (Vestfold-slekt: Søkeresultat.). Det er jeg som har transkribert dette, og jeg kan ev. sende inn dataene på nytt (inkl. bildelenker).

Hei

Vanskelig å si hva som har skjedd her da dette egentlig er en gammel fil fra 2007. Send oss gjerne filen på nytt med "hele gjengen".

Ser at du også tok utflyttede i 2007. Er den komplett eller er det mangler der også?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utflyttede er komplett. Jeg skal legge inn bildelenker i innflyttede, så sender jeg den på nytt. Jeg antar at dere legger inn eksisterende id-numre (på de postene som er publisert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.