Ruth Hege Røsland Skrevet Mai 23 Del Skrevet Mai 23 Hei:) Forsker litt på slekta mi fra skien. Noen som vet hva jeg må gjøre når det står at dette registeret ikke er søkbart? Finner de navnene jeg leter etter og saksnr. men kommer ikke mer inn på det. Kan jeg søke om innsyn, hvis ja hvordan gjør man det? og må man fysisk gå til det arkivet når man har fått tilgang eller kan man få innsyn slik at man kan se det hjemme ifra via sin egen pc.) På forhånd takk for hjelp. mvh Ruth Hege Røsland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruth Hege Røsland Skrevet Mai 23 Forfatter Del Skrevet Mai 23 1 minutt siden, Ruth Hege Røsland skrev: Hei:) Forsker litt på slekta mi fra skien. Noen som vet hva jeg må gjøre når det står at dette registeret ikke er søkbart? Finner de navnene jeg leter etter og saksnr. men kommer ikke mer inn på det. Kan jeg søke om innsyn, hvis ja hvordan gjør man det? og må man fysisk gå til det arkivet når man har fått tilgang eller kan man få innsyn slik at man kan se det hjemme ifra via sin egen pc.) På forhånd takk for hjelp. mvh Ruth Hege Røsland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anita Riise Skrevet Mai 23 Del Skrevet Mai 23 https://www.arkivverket.no/utforsk-arkivene/andre-verdenskrig/landssvikarkivet-hvordan-fa-tilgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå