Gaute Klepp Skrevet Mai 28 Del Skrevet Mai 28 (endret) Hei. Jeg ønsker en oversettelse av "headingen" av hver kolonne"? https://www.digitalarkivet.no/db60044586000030 Endret Mai 28 av Gaute Klepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Mai 28 Del Skrevet Mai 28 (endret) Slettet Endret Mai 28 av Richard Johan Natvig Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elin Galtung Lihaug Skrevet Mai 29 Del Skrevet Mai 29 (endret) Et forslag: D. Skolesøgende Børn Gaardenes N: hvor Skolen har været holdt Hvor mange Dage været der Drengebørnenes navne Alder Hvor mange dage ethvert Barn har søgt Skolen Hvorvidt kommen(?) Pigebørnenes navne Alder Hvor mange Dage ethvert Barn har søgt Skolen Hvorvidt kommen(?) Hvilke Børn have der(?) viist sig flittige, hvilke forsømmelig Edit: Hvilke Børn have i sær viist sig flittige, hvilke forsømmelig Endret Mai 29 av Elin Galtung Lihaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Klepp Skrevet Mai 29 Forfatter Del Skrevet Mai 29 (endret) Hei Elin. Det var gode forslag til tekst. Da kan jeg gå for det. Når det gjelder "Hvorvdt kommen", regner jeg med det betyr hvor langt eleven har kommet i lesing av katekisme? Takk skal du ha.😀 Endret Mai 29 av Gaute Klepp Elin Galtung Lihaug reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elin Galtung Lihaug Skrevet Mai 29 Del Skrevet Mai 29 (endret) Enig i at det har med lesing av katekismen å gjøre. Og dessuten står det Udenad øverst i kolonnen rett under - i betydningen at de hadde lært seg dette utenat! Endret Mai 29 av Elin Galtung Lihaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå