Ole christian Torstrup Skrevet Juni 11 Del Skrevet Juni 11 Magnus Olsen Aaen påmønstret: 9/3-1904 Hebo i Buenos Aires til Europa - av 13/6-1904 i Greenock Jeg leser skipets navn som Hebo, men finner ingen skip med dette navnet? Kan det være utenlandsk? Klarer noen finne hvilket skip dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Kvalem Vesterås Skrevet Juni 11 Del Skrevet Juni 11 (endret) Jeg leser "Nebo". Får mange treff på når jeg søker på NB.no i året 1904: https://www.nb.no/search?q=nebo greenock&mediatype=aviser&fromDate=19040101&toDate=19041231&viewability=ALL Endret Juni 11 av Werner Kvalem Vesterås Ole christian Torstrup reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole christian Torstrup Skrevet Juni 11 Forfatter Del Skrevet Juni 11 Takk. Da er saken løst Norges Sjøfartstidende, lørdag 23. april 1904 Sjøhistorie Werner Kvalem Vesterås reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå