GÃ¥ til innhold
Arkivverket

Etterlysing

Dagny Helen

Recommended Posts

Jeg lurer på om det er noen her inne som har kjennskap til en person som ble født 21.januar 1944, og døde 10.10.2020. Navnet er Dag Fjeldheim.  I dødsannonsen som stod i både Tønsberg blad og Aftenposten var det nevnt noen navn. Tom, Haakon og Kristin.  Er det noen som kjenner til disse personene. Jeg har gjort henvendelse til begravelsesbyrået, de skulle kontakte den/de som hadde ansvaret for begravelsen, men jeg har ikke hørt fra dem.  

Dags mormor er datter av Marinius Christensen som dro til USA og bosatte seg der.  Marinius sine etterkommere kjenner til Dag vis brev, men jeg kunne tenke meg å snakke med noen som kjente han.

Håper på tilbakemelding og takker på forhånd for hjelpen!

Mvh

Dagny H.H.Pedersen Welle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei  🙂  

Beklagar så mykje! Byrja på meldinga til deg, men byrja så på noko anna, og det tok lenger tid enn tenkt!   😕

Men eg har iallfall funne ei Nina Elisabeth Gjerpen Fjeldheim. Sjølv om det ikkje stod nokon ved namn Nina i annonsa, så kan det jo vera at ho evt mannen hennar har kjennskap til Dag Fjeldheim.

Eg fann også ei til då før eg byrka å skriva, eg kan nok finna henne igjen, men kanskje dette kan vera ein start?

https://www.facebook.com/ninaelisabeth.gjerpenfjeldheim

Mvh. Mariann

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Mariann Stokken skrev:

Hei  🙂  

Beklagar så mykje! Byrja på meldinga til deg, men byrja så på noko anna, og det tok lenger tid enn tenkt!   😕

Men eg har iallfall funne ei Nina Elisabeth Gjerpen Fjeldheim. Sjølv om det ikkje stod nokon ved namn Nina i annonsa, så kan det jo vera at ho evt mannen hennar har kjennskap til Dag Fjeldheim.

Eg fann også ei til då før eg byrka å skriva, eg kan nok finna henne igjen, men kanskje dette kan vera ein start?

https://www.facebook.com/ninaelisabeth.gjerpenfjeldheim

Mvh. Mariann

Hei!

Jeg har nå sendt en messenger melding til Nina Elisabeth Gjerpen Fjeldheim, så tar jeg det derfra!  Fint om du finner den andre du fant så er jeg svært takknemlig for det du har allerede har funnet!

Tusen takk!

2 timer siden, Mariann Stokken skrev:

Sender pm  🙂

Hei!  Tusen takk for respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider