MrAndreas Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Jeg lurer på hvor jeg kan finne fødselsattest/opplysninger etter min far? Han var født i Bergen som krigsbarn i 1944. Siden han vokste opp på barnehjem til ca 12 årsalderen, aner jeg ikke navnet på foreldrene, annet enn at hans far var tysk soldat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Terje Nomeland Skrevet 18 minutter siden Del Skrevet 18 minutter siden 12 timer siden, MrAndreas skrev: Jeg lurer på hvor jeg kan finne fødselsattest/opplysninger etter min far? Han var født i Bergen som krigsbarn i 1944. Siden han vokste opp på barnehjem til ca 12 årsalderen, aner jeg ikke navnet på foreldrene, annet enn at hans far var tysk soldat. Se vår veileder om krigsbarn her: https://www.arkivverket.no/dokumentasjon/farskap-og-adopsjon/krigsbarn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts