Gå til innhold
Arkivverket

Hendelse i Oslo 22-7-1988

Recommended Posts

Skrevet (endret)

finns det utredningsprotokoll på det som hände 22-7-1988 [...]? Var kan jag hitta det?

Endret av Arkivverket - Kristian Hunskaar
Fjernet antatt sensitive opplysninger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Arkivverket - Kristian Hunskaar changed the title to Hendelse i Oslo 22-7-1988
På 28.7.2025 den 0.59, Sonja Fredriksen skrev:

finns det utredningsprotokoll på det som hände 22-7-1988 [...]? Var kan jag hitta det?

Jeg har tillatt meg å fjerne det jeg oppfatter som sensitive opplysninger i ditt innlegg. Søk i digitaliserte aviser tilsier at denne hendelsens realiteter ikke ble omtalt i avisene i 1988, og at realitetene derfor ikke er allment kjent. Husk at det du skriver i dette forumet, er synlig for alle.

Jeg vil tro at det finnes rapporter og andre dokumenter om denne hendelsen i politiets arkiver, men at disse ikke vil være fritt tilgjengelige. Som etterkommer vil du likevel ha mulighet til å få helt eller delvis innsyn.

Du må da rette en formell henvendelse til Arkivverket. Du kan bruke skjema for "andre henvendelser om innsyn til personlige formål": https://www.arkivverket.no/tjenester/sok-innsyn-til-personlige-formal/andre-henvendelser-om-innsyn-til-personlig-formal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.