Truls Sørhagen Skrevet August 15 Del Skrevet August 15 Jeg har forespurt politiet om tillatelse til innsyn i en obduksjonsrapport fra et uventet dødsfall i 1976. Der fikk jeg til svar at de ikke har tilgjengelig informasjon i saker fra før 1979 og henviser meg videre til Arkivverket. Hvem der er det som svarer på slike henvendelser? Truls Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet August 15 Del Skrevet August 15 2 timer siden, Truls Sørhagen skrev: Jeg har forespurt politiet om tillatelse til innsyn i en obduksjonsrapport fra et uventet dødsfall i 1976. Der fikk jeg til svar at de ikke har tilgjengelig informasjon i saker fra før 1979 og henviser meg videre til Arkivverket. Hvem der er det som svarer på slike henvendelser? På Arkivverkets nettsider finner du informasjon om hvordan du henvender deg til Arkivverket: https://www.arkivverket.no/tjenester Ut fra hva du skriver, vurderer jeg at du skal velge "Søk innsyn til personlige formål" og deretter skjemaet "Andre personlige henvendelser". Truls Sørhagen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Sørhagen Skrevet August 15 Forfatter Del Skrevet August 15 OK. Takk!🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå