René Robert Sveium Garabedian Skrevet August 29 Del Skrevet August 29 Lars Pedersen Sveia Født 1837-1928. Lars Pedersen Sveia . Arbeidsformand ved jernbanen (murer- og skinneleggerarbeide) 001 Lars Pedersen Sveia - 0044 Bomengen - 006 - Tellingskretsoversikt - Folketelling 1900 for 0624 Øvre Eiker herred - Digitalarkivet Findes der nogen Fotos af Lars Pedersen Sveia. Fra den periode hvor han var Arbeidsformand ved jernbanen (murer- og skinneleggerarbeide). Det var i Øvre Eiker,Buskerud. René Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Moe Skrevet August 29 Del Skrevet August 29 Jeg er mer opptatt av hvordan du har fått Garabedian navnet. Forklaring utbedes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
René Robert Sveium Garabedian Skrevet August 29 Forfatter Del Skrevet August 29 Det Privat du . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Moe Skrevet August 29 Del Skrevet August 29 (endret) 2 minutter siden, René Robert Sveium Garabedian skrev: Det Privat du . Så bare tull og tøv som jeg tenkte Endret August 29 av Ivar Moe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
René Robert Sveium Garabedian Skrevet August 29 Forfatter Del Skrevet August 29 Du skulle have svaret på noget der ikke interesserre dig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Moe Skrevet August 29 Del Skrevet August 29 (endret) Jeg trenger vel ikke si noe mer, nå er det vel opp til deg??? Endret August 29 av Ivar Moe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
René Robert Sveium Garabedian Skrevet August 29 Forfatter Del Skrevet August 29 er du helt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Moe Skrevet August 29 Del Skrevet August 29 Som slektsforsker er man aldri helt sikker på noenting, men jeg er lei av "flyvere i natten" De som ikke har noen relasjon til dem man etterspør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
René Robert Sveium Garabedian Skrevet August 29 Forfatter Del Skrevet August 29 Skriver DU AT JEG IKKE ER I FAMILIE MED LARS SVEIA- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Moe Skrevet August 29 Del Skrevet August 29 Garabedian Hvor kommer det fra?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
René Robert Sveium Garabedian Skrevet August 29 Forfatter Del Skrevet August 29 Jamen det er jo ligegyldigt . Så længe jeg ved hvor det kommer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grethe Flood Skrevet August 31 Del Skrevet August 31 Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt om fotografi, men jeg finner dette, som du antakelig kjenner til: Buskeruds Blad, søndag 17. april 1904 https://www.nb.no/items/275526f756d38f19d5f44140798676b6?page=1&searchText="lars sveia" Varig lenke: https://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digavis_buskerudsblad_null_null_19040417_22_108_1 René Robert Sveium Garabedian reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
René Robert Sveium Garabedian Skrevet August 31 Forfatter Del Skrevet August 31 Tak skal du have Grethe. Lars er jo min Tipoldefar. Hans Datter Elise Sveia. Kom til Danmark omkring 1901-1902-1903. Og døde der i 1915 i Vrensted Jylland. En skam at man ikke kan finde fotos med slægten fra dengang da de levede i Norge. Men igen tak for hjælpen. René Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag F Gravem Skrevet August 31 Del Skrevet August 31 Har du kontaktet Eiker arkiv? https://eikerarkiv.no/fotosamlinger/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag T. Hoelseth Skrevet August 31 Del Skrevet August 31 På 29.8.2025 den 23.11, Ivar Moe skrev: Som slektsforsker er man aldri helt sikker på noenting, men jeg er lei av "flyvere i natten" De som ikke har noen relasjon til dem man etterspør. Hvorfor skal man ha en relasjon til dem man etterspør? DTH Sissel Holte og Richard Johan Natvig reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
René Robert Sveium Garabedian Skrevet August 31 Forfatter Del Skrevet August 31 Tak for jeres hjælp René Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackie K Marler Skrevet September 2 Del Skrevet September 2 On 8/29/2025 at 4:22 PM, Ivar Moe said: Garabedian Hvor kommer det fra?????? In US most with this surname are from Armenia or Turkey.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
René Robert Sveium Garabedian Skrevet September 2 Forfatter Del Skrevet September 2 Garabedian er et Armensk EFTERNAVN. Mitchell Garabedian - Wikipedia Charles Garabedian - Wikipedia Nicholas Garabedian - IMDb Paul Garabedian - Wikipedia Etymology Garabedian : Armenian: patronymic from the western Armenian personal name Garabed ‘leader guide’. Compare Garabed and Karapetyan. Origin: Armenia René😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå