Gå til innhold
Arkivverket

Johan Larsen Brastad f. 251/11 1877. Hva skjedde med han?

Kjartan Brastad
 Del

Recommended Posts

Johan Larsen Brastad ble født 25/11 1877 og døpt 7/4 1878 i Vestnes kirke. Jeg finner ham verken som konfirmert, død, eller i folketellinger. Han burde finnes i kirkebøkene, men jeg har ikke klart å finne Johan der. Hva skjedde med ham?

Kirkebøker: Ministerialprotokoller, klokkerbøker og fødselsregistre - Møre og Romsdal, AV/SAT-A-1454/539/L0536: Klokkerbok nr. 539C02, 1867-1913, s. 24 - Skanna arkiver - Arkivverket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppklaring. Jeg har lest kirkeboka på kryss og tvers uten å finne dødsfallet. Den eneste sannsynlige forklaringen var jo at han var død før konfirmasjonen. Ser nå at det står 23/11 i klokkerboka, der jeg fant innførselen. Det er en liten krusedull, oppe til høyre for 3-tallet, og som gjør at dette lett kan tolkes som et 5-tall. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.