Gå til innhold
Arkivverket

Trulovde 1678, Selje sokneprestembete, eit ord ...

Morten Sylte
 Del

Recommended Posts

Selje sokneprestembete, AV/SAB-A-99938/H/Ha/Haa/Haaa: Ministerialbok nr. A 1, 1668-1696, s. 90
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070515630096

Eg les ...

1. 2. 3          { d 27 dec: troloffvet Ole Hanss [..rhouff]??

Wjede den  { med Synneve Lovigsdatt. Mosshole, overvæ

13 July 79   { rende Knud Backe, och Knud Langeness

Ynskjer hjelp med å forstå kva gard Ole Hansen bur på. Det kan muligens vere Aarhouff, men er svæært usikker på den tydinga. Fyrste A kan lesast som ein K ... Eg tenkte fyrst Aaehoug, som i Åhaug i Vanylven, men det ser ein at ikkje kan passe med dobbel f til slutt i namnet.

Endret av Morten Sylte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg les det som "Korshouff" - altså "Korshaug"

(det er likeins "rs" i "Anders" rett til høgre og fire linjer ned.)

Men Korshaug-ar finst svært mange stadar, og kan ha gjeve namn til eit bruk (jamvel om bruket kanskje har eit anna namn seinare).

Endret av Ivar S. Ertesvåg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høyres rimeleg ut, og meir rimeleg enn Aarhouff. Problemet då er som du seier å lokalisere ein stad/bruk/gard der dette namnet er/var i bruk. Rimeleg sikker på at det er ein eller annan stad i nærleiken av Selje, Stadt, Måløy eller omland inklusive Vanylven og Sande nordover. Eg får leite litt og sjå.

Takk for hjelpa so langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   1 medlem

• Rune Bergesen
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.