Gå til innhold
Arkivverket

Eit stadnamn, trulovde 1695, Selje Ministrialbok

Morten Sylte
 Del

Recommended Posts

Har kome over eit stad- eller gardsnamn til eg rett og slett ikkje klarar å dekode. Håper på god hjelp til å tyde dette og.

Selje sokneprestembete, AV/SAB-A-99938/H/Ha/Haa/Haaa: Ministerialbok nr. A 1, 1668-1696, s. 108
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070515630115

1. 2. 3.       { d 29 Sept: Trolovet Anders Hanssøn

Wjede       {[..rang?] j Timmervig med Caren Larsd.

d 2 Nov     {overværende jsach oc jetmund rødberg

1695          {

Fyrste bokstaven i ordet kan likne ein p. Eg meiner den ser rimeleg lik som p nummer 2 i stadnamnet "oppedall"  som ein kan sjå på høgre side for trulovinga den 26 decemb: der. Men ... gjev det nokon meining då? Det hadde nok vore enklare om ein kunne finne ut kvar denne Timmervika ligg, i dag truleg skrive Tømmervik. Eg har søkt etter den i nærområdet men har ikkje funne nokon alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ser ut som en p kan være litt av O i overværende 

Kan det stå menig j Timmervig?

Endret av Elin Galtung Lihaug
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspel.

Menig brukar for lite bokstavar etter det eg kan sjå av biletet. Siste tre bokstavane er relatvt greie, "ang". Korvidt bokstaven forran a er ein r eller ein e er eg ikkje sikker på. Mest trulig r. Ser ingen dott over ein evt. i. Og - er der ein bokstav mellom denne fyrste bokstav og bokstaven som for meg ser ut som en r?

Ein får la det modne litt og ta det igjen om nokre daga .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.