Gå til innhold
Arkivverket

Teknisk feil ved innsending av henvendelse om innsyn til personlig formål

Jens Kaasbøll
 Del

Recommended Posts

Hei

Jeg bruker Google Chrome, logget meg inn med Bankid, skrev en henvendelse og sendte den inn.

Jeg gjorde dette lørdag, og gjentok idag, mandag.

Feilmeldingen vedlagt.

Mvh

Jens Kaasbøll

Skjermbilde 2025-10-06 kl. 18.07.42.png

Endret av Arkivverket - Kristian Hunskaar
La inn et mindre utsnitt av feilmeldinga for ikke å vise personnummer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tillatt meg å beskjære vedlegget med feilmeldinga, da det opprinnelige vedlegget viste ditt personnummer.

Jeg ser at din henvendelse, til tross for feilmeidinga, er registrert i vårt saksbehandlingssystem. Du trenger derfor ikke gjøre nye forsøk med denne henvendelsen.

Feilmeldinga er rapportert videre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mottatt en intern tilbakemelding om at skjemaet synes å fungere som det skal, og at man ikke klarer å avdekke den konkrete årsaken til feilmeldinga. Videre at den vanlige løsningen hvis bruker ikke får sendt inn skjema, er å slette nettleserhistorikk eller bruke inkognitomodus, jf. https://www.arkivverket.no/tjenester/faq#!%23block-body-7

Henvendelsen din er altså registrert, så alt er i orden for denne gang, og så håper jeg at ikke problemet oppstår på nytt ved en senere anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.