Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Hjelp til å finne innføring - inneber også skrift-tyding

Recommended Posts

Dei seier "det er augo du blir først blind på" - og no gjeld det visst meg.

Er nokon i stand til å finne denne hendinga i kyrkjeboka? Kjerstine Andersdtr - Klokkerbok for Bjugn prestegjeld, Nes sokn 1866-1910 - Digitalarkivet

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
  • Aase R Sæther - Gloppen changed the title to Hjelp til å finne innføring - inneber også skrift-tyding

det spørs kva del av "hendinga" du ser etter ...

Dato 15/6 og namn Elias er gut nr. 8 (til høgre)

Løpenr. 9 er neste nr. (Nils).

"far" og "mor" står sikkert nokon stad; men ikkje her. (men fødselsåra stemmer)

Her har nok AMF rota med korta sine.

Du er ikkje blind, men ikkje klarsynt heller ...

Endret av Ivar S. Ertesvåg
1 time siden, Ivar S. Ertesvåg skrev:

det spørs kva del av "hendinga" du ser etter ...

Dato 15/6 og namn Elias er gut nr. 8 (til høgre)

Ja, Elias ser eg, men med heilt andre foreldre, så dette var merkeleg. Paret som er oppført på den transkriberte sida, har eit uekte barn i lag i 1892, men underleg at dei skal kome igjen her, utan at dei står her.

2 timer siden, Aase R Sæther - Gloppen skrev:

Elles litt snodig at dei har oversett sidetalet 34B til 348, forresten.

Neida, dette er vår høyst upålitelige ‹venn› AMF sin transkribéring. Alt er mulig! Er det ikke fantastisk spennende . . .?

Og ser at HBR har samme feil som AMF: Elias f. 23/4 1896 med uriktige/andre foreldre ifht. originalen. Så – høna eller egget?

Går ellers ut fra at det er mor Kjerstine du er ute etter? Det kan nok innebære en del ‹blaing› . . .

Forstår frustrasjonen.

Mvh

Endret av Even Stormoen
4 timer siden, Ivar S. Ertesvåg skrev:

Du er ikkje blind, men ikkje klarsynt heller ...

Nei, et «klarsyn», i betydningen synsk, er vel den evnen alle burde inneha som vil forsøke å nøste opp AMF’s mangslungne transkripsjons-floker. . .

Jeg har den så avgjort ikke. 😉

Mvh

Endret av Even Stormoen
13 timer siden, Even Stormoen skrev:

Går ellers ut fra at det er mor Kjerstine du er ute etter? Det kan nok innebære en del ‹blaing› . . .

Korrekt tippa; dama er plassert, og med ein utanomekteskapeleg avleggar i 1892, så det ville ikkje forundra meg om ho hadde fleire. Men då brukar eg ikkje meir tid på dette.

• Liker 1

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.