Gå til innhold
Arkivverket

HJELP; Er det noen som kan hjelpe meg med histreg?

Adele Marie Moe
 Del

Recommended Posts

Hei!

Jeg var litt "høy i hatten" og tenkte å prøve meg på histreg, delvis vellykket, delvis ikke

Guldbrand Sandersen skulle jeg koble med søskene: Kirstine Sandersdatter, Helvig Sandersdatter, Ole Sandersen, Anne Sandersdatter, Helge Sanderen og Hans Sandersen

Og med barn, barnebarn osv, men jeg klarte å legge Guldbrand og Kirstine sammen på et eller annet vis.

Er det noen som kan forklare meg på en ENKEL MÅTE (Jeg har Adhd) hvordan jeg gjør det? eller hjelpe meg å rydde opp i rotet mitt?

https://www.histreg.no/index.php/person/pd00000008699503

Mvh Adèle Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikk på "Vis redigering" til høyre under livsløpstabellen. I høyre kolonne ("Fjern") i livsløpstabellen marker du alle forekomster med Gulbrand, og klikker deretter på "Lagre endring" som er en knapp under livsløpstabellen. Da sitter du igjen med en lvsløpsprofil for Kirstine. Gulbrand har blitt skilt ut i en egen profil.

Endret av Ketil Firing Hanssen
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ketil Firing Hanssen skrev:

Klikk på "Vis redigering" til høyre under livsløpstabellen. I høyre kolonne ("Fjern") i livsløpstabellen marker du alle forekomster med Gulbrand, og klikker deretter på "Lagre endring" som er en knapp under livsløpstabellen. Da sitter du igjen med en lvsløpsprofil for Kirstine. Gulbrand har blitt skilt ut i en egen profil.

Åh, Tusen hjertelig takk,det var veldig godt forklart slik at jeg forstod. Nå er det ordnet, da er det bare å klare å legge familiene sammen 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.