Gå til innhold
Arkivverket

Recommended Posts

Jeg fikk epost fra dere: Din melding 3153 er godkjent som merknad til dataene. Informasjonen er synlig for alle brukere, men får ikke påvirkning på dataene. Saken er nå lukket.

Jeg klikket på medfølgende lenke. Der kunne jeg se at det fantes en merknad, men den lot seg ikke lese. 

Da svarte jeg på eposten for å forklare problemet, men fikk dette svaret: 

Fant ikke adressen

E-posten din ble ikke levert til digitalarkivet@arkivverket.no fordi adressen ikke finnes eller ikke kan motta e-post.

I fall dere ikke vil ha svar der, må dere kanskje kalle adressen noreply@arkivverket.no?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ein litt merkeleg feil som eg veit har blitt diskutert før.

Dersom du klikkar på lenka til dataposten, eller evt. på ein av dei andre postane og deretter på posten med merknad skal det vere mogeleg å lese merknaden.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2025 den 23.37, Kari Larsen skrev:

Jeg fikk epost fra dere: Din melding 3153 er godkjent som merknad til dataene. Informasjonen er synlig for alle brukere, men får ikke påvirkning på dataene. Saken er nå lukket.

Jeg klikket på medfølgende lenke. Der kunne jeg se at det fantes en merknad, men den lot seg ikke lese. 

Da svarte jeg på eposten for å forklare problemet, men fikk dette svaret: 

Fant ikke adressen

E-posten din ble ikke levert til digitalarkivet@arkivverket.no fordi adressen ikke finnes eller ikke kan motta e-post.

I fall dere ikke vil ha svar der, må dere kanskje kalle adressen noreply@arkivverket.no?

Eposten til Digitalarkivet er ikke lengre i bruk.

Du må bruke andre kontaktskjema. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.