Gå til innhold
Arkivverket

Tyde skiftet etter Kari Kristoffersdotter i Fjelberg 1760

Terje O. Bruket
 Del

Recommended Posts

Hei. Eg er spesielt interessert i om ho hadde ungar. Er det nevnt i skiftet? Og eg er og interessert i alle namn i skiftet og om relasjon til Kari er nevnt. Og garden Hauge, er det den garden som heiter Hauge på Bjoa? Eller? Kari budde på Sæbø på Borgundøy i Fjelberg då ho gifta seg i 1744 med Ingebrigt Olson på nabogarden Øvrebø. Ingebrigt døydde allereide i 1749. Altså dei var gift i berre ca. 5 år. Kan dei ha hatt ungar etter seg om det ikkje er nevnt i skiftet då?

Skiftet på side 339a og b. Ikkje mange setningar, men eg håpar det er noko hjelp i dei. Skiftemateriale: Sunnhordland sorenskrivar, AV/SAB-A-2401/1/H/Ha/Haa/L0007: Skifteprotokollar. Register på lesesal. Fol. 901- ut, 1760-1765, s. 338b-339a - Skanna arkiver - Arkivverket

Skiftet etter Ingebrigt her på side 431a. Skiftemateriale: Sunnhordland sorenskrivar, AV/SAB-A-2401/1/H/Ha/Haa/L0006: Skifteprotokollar. Register på lesesal. Fol. 1061- ut, 1749-1751, s. 430b-431a - Skanna arkiver - Arkivverket

Endret av Terje O. Bruket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med forbehold om at skriften er vanskelig å lese:

Jeg leser det som at Kari etterlot seg enkemannen Niels Mortensen og to barn: Ingebrigt Nielsen 7 år, og Inger Nielsdatter 4 år.  

• Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lars Johannessen skrev:

Med forbehold om at skriften er vanskelig å lese:

Jeg leser det som at Kari etterlot seg enkemannen Niels Mortensen og to barn: Ingebrigt Nielsen 7 år, og Inger Nielsdatter 4 år.  

Enig. For sikkerhets skyld:

[Skiftet er] Imellem Hendes Efterladte Enckemand Niels Mortensen, og deres udj ægteskabet sammen avflede udj live værende 2de Børn 1 Søn og 1 Datter nemlig Sønnen Ingebrigt Nielsen 7 Aar og Datteren Inger Nielsdatter 4 Aar gl:[…]

Mvh

• Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelp. Ser ut til at Hauge er brukt om Gjerde på Borgundøy, og at det var der Kari kom til då ho gifta seg for 2. gong. Nils Gjerde i bygdeboka om Nils Mortenson. Der står det at han må ha vore gift 2 gonger. 1. kona heitte truleg Inger. Ein son til Nils, Nils Nilsson, er født 1764 står det i bygdeboka. Men Nils født i 1764 er truleg sonesonen til Nils Mortenson Gjerde. Mora til denne Nils heitte Anne Aamundsdotter. Ein Morten Nilson som hadde adresse Gjerde gifta seg i 1754 med Marta Torfinnsdotter Dyrnes. Truleg son til Nils Mortenson han og. Ikkje nevnd under Gjerde i bygdeboka. Kvinnherad. 5 : Allmennsoga gards- og ættesoga : Eid og Fjelberg sokner

Endret av Terje O. Bruket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.