Gå til innhold
Arkivverket

Mari Botolvsdtr. Bøtun

Anne Marie Bøtun Øyri
 Del

Recommended Posts

Mari var fødd i 1781, gift i 1813 med Ellend Torbjørnson frå indre Frønningen 1775-1824. Familien budde på plassen Bakken i Fresvik i Sogn. Dei fekk borna Anders 1803-1803, Botolv f 1808 og Margrete 1814. Kva som vidare skjedde med dei to borna har vi bra kontroll på, men eg har ikkje klart å finna dødsår på Mari. Er det nokon som kan hjelpa med det? Mage av etterkomaraane utvandra, men har ikkje funne opplyningar om at Mari gjorde det.

Mvh

Anne Marie Bøtun Øyri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil berre formidle beskjed om at ætteboka til "Jesen" blei kopiert før brannen, - om det er interesse for å sjå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Skal gå gjennom kopiane, sjå om noko manglar, og kjem tilbake.

Beklagar at eg blanda meg inn i ein annan tråd her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Asbjørn Ramsøy skrev:

Ok. Skal gå gjennom kopiane, sjå om noko manglar, og kjem tilbake.

Beklagar at eg blanda meg inn i ein annan tråd her.

Eg såg ein gong ei kladdebok med notatar om ulike personar i Fresvik Erling hadde notert, kanskje Sogelaget har ho. Er det den du har kopiert, eller noko anna? Uansett interessert i det du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Terje Tandsether skrev:

Mari kan være den samme som legdslem Mari Botolvsdatter Houglum (Holum) død 13.2.1857, begravet 17.2, 72 år gammel (født ca. 1785). Alderen stemmer nesten. Her nr. 9:

https://media.digitalarkivet.no/view/1999/170

Ser ut som dette er den eneste mulige i kirkebøkene.

Sannsynleg at dette er den rette personen. Takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Asbjørn Ramsøy skrev:

Nei, det er sjølve ætteboka for Leikanger

OK. Den har eg. Men kanskje Erling hadde eigne notatar i boka? Veit han noterte mykje om det han visste.

Endret av Anne Marie Bøtun Øyri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.