Gå til innhold
Arkivverket

Rødsand gravplass Steigen kommune

Tor Nygard
 Del

Recommended Posts

1. Jeg prøver å finne oversiikt over gravlagte på Rødsand gravplass. Helt konkret leter jeg etter en Wilhelm Hansen, antatt død i 1943 . Jeg finner hverken noen info om denne gravplassen i noen kirkebøker, har kjapt gjort et søk i Kirkebøkene og et generelt søk på Digitalarkivet. Noen som kan si noe mer?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirkegården heter Rødsandmoen.

Men jeg finner han ikke der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe mere info om han ?
Hvor var han født, hvilket år ?

Den eneste jeg fant var denne .

IMG_3445.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel godt mulig at graven er slettet. Men ofte (men langt fra alltid) vil dødsfallsprotokollen angi gravplassen. Kommunen/Steigen kirkelige fellesråd vil ha egen protokoll for gravplassen der gravstedet angis (men protokollen kan være innlevert til et arkiv allerede).

DTH

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Sissel Holte skrev:

Har du noe mere info om han ?
Hvor var han født, hvilket år ?

Den eneste jeg fant var denne .

IMG_3445.jpeg

I følge slektning insisterer han på at Wilhelm/iVilhelm ikke har dobbeltnavn, Han er født på 1900 tallet. Vi skal grave frem et gammelt slektstre, men akkurat den linjen er det lite kjent informasjon om.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.