Gå til innhold
Arkivverket

Manglande lokalkunnskap igjen - Støren, S-Tr; Ingeborg Pedersdatter Storlien i 1801-tellinga - redigert: Kjem frå Dalsbygda, Hedmark, så vidare leiting der -

Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

Framleis god jul til Digitalarkivet sine lesarar - og her er kvinna eg spør om: 002 Ingebor Pedersdatter - 0004 Storlien - 004 - Tellingskretsoversikt - Folketelling 1801 for 1648P Støren prestegjeld - Digitalarkivet

Formålet med spørsmålet er å kome eit nytt kvinne-ledd bakover, gjerne fleire, i samband med ein dna-test (mt). Er det nokon som kan hjelpe ei retningsforvirra vestlending her? Dette er eit område eg aldri har bevega meg inn i før.

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aase !

Eg gjekk inn på kommune nr 1648, og søkte på årstallet 1750-1800 i «Detaljerte Personsøk» her i DA og fekk då 1.145 treff.

Diverre så er det KUN konfirmerte som er transkirberte, ser det ut som.

Du har kanskje betre syn/briller enn meg …..

Forsatt GOD JUL, Aase !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jon Sværen skrev:

Hei Aase !

Eg gjekk inn på kommune nr 1648, og søkte på årstallet 1750-1800 i «Detaljerte Personsøk» her i DA og fekk då 1.145 treff.

Diverre så er det KUN konfirmerte som er transkirberte, ser det ut som.

Du har kanskje betre syn/briller enn meg …..

Forsatt GOD JUL, Aase !

Takk for tips; vi fjordingar er nok bortskjemte med nærmast komplett transkribering i mykje av vårt område 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk, tusen takk Knut! Då skal vi med andre ord skifte fylke? Dalsbygda blir vel Hedmark om eg ikkje tek feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Aase.

Har gjort litt fotarbeid mht. Storlien.

Plassen ligger i Budal sogn og er ikke med i bygdeboka for Støren.

Det ser ut som at bygdeboka for Budal ikke er digitalisert 

Kirkebøkene for Budal starter ca. 1750, tidligere har Budal ligget under Singsås, såvidt jeg husker.

Lykke til videre!

• Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Olav A, Bonesmo skrev:

Lykke til videre!

Takk for tips og framleis god jul!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Aase R Sæther - Gloppen changed the title to Manglande lokalkunnskap igjen - Støren, S-Tr; Ingeborg Pedersdatter Storlien i 1801-tellinga - redigert: Kjem frå Dalsbygda, Hedmark, så vidare leiting der -
4 timer siden, Jon Sværen skrev:

Ekteskap /Vielse:  24 juli 1779.

Kjelde:  https://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070603420285.jpg

Hjerteleg takk for vielsen!  Dåpen trur eg kan bli verre å finne; eg ser ikkje noko som liknar på sidene rundt 1758, og konstaterer at presten har vore svært sparsam med opplysningar om hendingane..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No fann eg i alle fall konfirmasjonen til Ingeborg, heilt nederst på sida, angiveleg 18 år.

Hedmark fylke, Tolga, Vingelen, Os i Tolga, Ministerialbok nr. 2 (1768-1786), Kronologisk liste 1777, Side 95
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070603420264

Eg finn også dåpen til eldste sonen Haagen, og noterer med ei Guro Persdtr Ous som fadder; det kan vere eit spor.

Hedmark fylke, Tolga, Vingelen, Os i Tolga, Ministerialbok nr. 2 (1768-1786), Kronologisk liste 1779, Side 116
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070603420287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har eg tråla Os bygdebok og kyrkjebok utan å finne noka Ingeborg som passar, bortsett frå konfirmanten. Kan Ingrid i dåp bli Ingeborg seinare, f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eit råd eg kan gje deg, Aase:  Bruk «min og din» Slektsforum / eller kontakt medlemmane direkte.

Der vil du sjå at Marie T. Det same er Britt Helen D. Og Astrid R. Og Edel N.

4 jenter som er medlem av S&D no i år 2025.  Kor aktive desse 4 er, tja ….

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.