Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

ER der nogen der ved om denne Ålands Kvinde Christine Rosenberg født omkring 1986 i Mariehamn i Åland , men bosiddende i Helsingfors ( Helsinki ) i Finland . ? 

Hendes forældre var : Klas Hilding Rosenberg June 6 , 1941 til feb 10, 2005  og Siv Linnea Regina Rosenberg ( født Ekman ) oct 15 , 1948 til may 31 2019. 

Spørgsmålet er særlig om hun er gift til en Rosenberg  eller Enlig Mor ( Kone ) . Fore eksempel manden  er død eller lever stadigvæk . 

Hun er på Myheritage , men derfra får jeg ikke nok at vide om hende    - meget vigtigt at få mere oplysninge  gerne Kirke kopi fra Åland om muligt  . ?   V/hilsen : Magnus T. J. Johansen , Torshavn på Færøerne . 

Mere er at jeg også har relativer i Arboga , Warmtland i Sverige  en forfader ved navn Robert Petre fra Mentrose , Angus i Skotland 1614- 1690 . Han er forfader til min Johan Thore Pedre i Sverige og hans efterkommere ,der dog kun var George Petre der fik efterkommere eller blev gift nogensinde . Thore rejste til bage til London  fordi han var interesseret i Maskineri og andet af grovere Emne som først , Jern malm,  senere Stål malm , levering til England . Men hans efterkomere er lidt uvist . Man mente at en fra Maori - øerne var blandet med dem med videre enten en Apache Indian eller Nord Amerikas Black foot og Alaska Inuit , men det er  ikke konfirmeret og stedfæstet som  helt pålideligt . Men skulle det være sandt så er DNA værdien så lidt , at det slår ikke ud på nogen måde . men falder bort , som ingen betydning . 

Petre-113.jpg

Endret av FaroeAne2026

Men Johan Thore Pedre havde en datter der blev gift med en Engelsk Maskin ingeniør og de på Cripplegate i LONDON med Elizabeth Yale som Leder sagde at de kunne om jeg var interesseret  lave en Slægts - bog , men så måtte de i visse  tilfælde  bruge en Dektiv til den Genealogy Granskning . Men det tilbud blev så Dyrt at jeg var ikke i stand til at betale bogen på det tidspunkt . 

Men hovedsagen er at få fat i Ålands arkiv og søge der om muligt . Efter Christine Rosenberg  født omkring 1986 gifte certificate eventuelt med rigtig Føde og navn oplysning og om hun var gift Rosenberg . Hørt hende sige at husbonden var akkurat død , men det er ikke sikkert 100 procent . Havde de noget med KATZ  ved Sortehavet at gøre eller var de af Tysk oprindelse .  

Ålands arkiv - Mulig - LINK. ? 

Åland har svaret mig , men fordi de er levende , i hvert fald den ene af parterne , kan de ikke give dokument på noget uden bopæl etc. Men ikke gifte papirer og lignende .    Der skal gå 100 år , med 25 år mindst før det kan lade sig gøre . Så det må jeg få fri villigt fra Christine  Jenny Linnea Rosenberg om jeg har dem fornøden .   Ellers hørt fra ukendt , at jeg har Slægt - Røtter i Mariehamn i Åland udenfor i udkanten af byen , en Flink , vis og klog mand , men lille af vækst , stærk og selvstændig i eget Hus , som jeg forstod .   Men mon det stemme . ???   

Mvh . Magnus T. J. Johansen . 

Hej , igen.   Jeg har spurgt både på det Færøske Kunstige Intelligens AI og på GEMINI AI hos JewishGen og fået vide at en mulighed er at spørge i Helsingfors i Finland hos  ( DVV- DIGI - Ja    ( Vaestotietovirasto ) med e-mail om oplysning findes der i Helsinki i Finland . Gifte papir koster 85 Euro manual søgning og Smail mail ( POST ) eller via Elektronisk e-mail kontakt . Det er i vores DKK penge omkring 650 DKK kroner .   Jeg og Christine  Jenny Linnea Rosenberg er 3rd Cousin i 3-4 LED . Men årsagen er mest at få opdateret videre med KIRKE papir , som de WEB site kræver , for at komme videre . 

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.