Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Vet dere hvem som har malt dette bilde?

Recommended Posts

Hei!

Dette bilde er fra min oldemor Astri Kjelsberg (1890-1979), sin hjemplass Kjækan i Kvænangen. Men det er ikke signert, hvorfor ikke? Vet dere eventuelt hvem som malte det eller hvilket årstall, trodde det var maleren Ivar Sælø, men tok feil.

På forhånd takk😃

img_2_1769087699476.jpg

Endret av Marie Leir
Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/370767-vet-dere-hvem-som-har-malt-dette-bilde/
Del på andre sider

Eg kan ikkje svare på spørsmålet ...

Har du sett om det er signatur skjult bak innraminga?

I tiåra før og etter 1900 var det kunst-/bilet-målarar som reiste rundt og tok oppdrag for folk som kunne/ville betale.

Gardsmåleri (som dette) var eit vanleg produkt, i tillegg til meir generelle motiv (jf. "elg i solnedgang").

Dei fleste hadde det nok som tilleggsinntekt (men det kunne vere viktig nok). Kvaliteten varierte nok - og det er sikkert meir og mindre sterke

meiningar om den sida. 

Det kan godt ha vore ein sånn omreisande kunstmålar som har laga dette. Dersom det faktisk manglar signatur, kan det tyde på at

opphavsmannen såg på det meir som handtverk enn som kunstverk.

Frå 1940-talet og utover kom det tilbod om flyfoto av gardar og heimar, som tok over mykje av marknaden for desse målarane.

Endret av Ivar S. Ertesvåg
  • Liker 1
3 timer siden, Marie Leir skrev:

Hei, har ikke undersøkt det. Tror du det er en proff maler eller?

"proff" i meininga at "har fått betaling"; ja, det kan godt vere.

I meininga "framståande kunstnar" ... - neppe.

Det er naturlegvis også mogeleg at det er nokon med tilknyting til staden/familien som har laga dette; men

då ville eg rekna med ein signatur.

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.