Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Skogn, Nord-Trøndelag - 6.leiermål, kan nokon hjelpe med dei 5 fyrste?

Recommended Posts

Endå ein gong har eg rota meg inn på ukjent terreng og ber om lokal hjelp.  Denne dåpen skal vere mora sitt 6. leiermål, og eg skulle gjerne lokalisert dei tidlegare - og eventuelle seinare. Opplysninga om barnemora Peternille Pedersdtr er også kjærkomne - like eins barnefaren Peder Jensen.

Martha - Ministerialbok for Skogn prestegjeld, Levanger sokn 1810-1815 (1719P) - Digitalarkivet

Endret av Aase R Sæther - Gloppen

Takk igjen - ja ikkje utenkjeleg at det er same kvinna. Heller ikkje her nokon kommentar om tal leiermål, men lett å sjå at det er uekte born sjølv om det ikkje står; sidan mor ikkje er blitt introdusert.

No fann eg ei innførsle her også - Peternilla Pedersdatter - Ministerialbok for Frosta prestegjeld 1778-1811 (1717P) - Digitalarkivet - her er gjort plass til Utlagt barnefader, men så langt kom ein visst aldri.

Her er ho i 1801-tellinga - 011 Peternille Pedersdatter Levanger - 0002 Kraag - 001 - Tellingskretsoversikt - Folketelling 1801 for 1721P Verdal prestegjeld - Digitalarkivet - og har dottera Ingeborg med seg. Dei to fyrste borna er vel døde, sidan namna blir brukt opp att.

Endret av Aase R Sæther - Gloppen

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.