Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Trenger hjelp til å finne opplysninger om Sigrid Vesthaug, trolig født rundt 1915 +/-. Bodde i Drammen 1940

Recommended Posts

Det er ikke mye opplysninger jeg har. Sigrid skal være født rundt 1915 +/- noen få år. Kanskje i Drammensområdet, hun bodde i alle fall i Drammen i 1940. Hun fikk en datter utenom ekteskap våren 1946 i Drammen. Faren het Juel Normann Johansen  1920-2008. Han og Sigrid skal ha blitt gift rundt 1940, men ble senere skilt. Jeg skal prøve å grave frem litt flere opplysninger om ham. men om det er noen som har kjennskap til Sigrid eller evt vet hvor det etternavnet/stedsnavnet stammer fra, så setter jeg stor pris på hjelp.

Endret av Rune Thorstensen

Hjertelig takk til alle tre for svært gode og nyttige opplysninger.

Det er datteren Anne-Lise som er utgangspunktet her, hun er halvsøster til en slektning av meg. Utfra dødsannonsen i 1977 hadde Anne-Lise en datter Charlotte.

Dersom noen skulle ha opplysninger om dem kan de enten skrives i en direkte melding til meg eller pr e-post til rthors@online.no da det dreier seg om nålevende personer.

Mange takk igjen Lars. 

Det ser ut til at hun bare hadde datteren Charlotte. I alle fall er det ikke nevnt noen andre i den dødsannonsen.

Endret av Rune Thorstensen
  • Rune Thorstensen changed the title to Trenger hjelp til å finne opplysninger om Sigrid Vesthaug, trolig født rundt 1915 +/-. Bodde i Drammen 1940

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.