Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Prestens preike i Hjartdal 1739 – han viser til Lehman et Naschow pag 198 – finn ikke denne boka eller forfattarane

Recommended Posts

Eit nytt arvedokument frå skrivebordsskuffen: Fire tettskrevne ark som openbert er manuskriptet til ei preike, notat i dokumentet viser at presten har gjenbruka heile eller delar av manuskriptet i 1741 og 1742. Omfanget og kompleksiteten er strengt teke over mitt kompetansenivå, men eg vil gjerne utfordre meg sjølv for å sjå kor langt eg kjem. Eg må visst fyrst skaffe meg ein Bibel, tilvisingane er mange og det kan lette transkripsjonen. 

Spørsmålet mitt her gjeld derfor i denne omgang tilvisinga til "Lehman et Naschow pag. 198". Eg har søkt etter denne boka både på nettbiblioteket til Nasjonalbiblioteket og Google, utan klaff. Ho har tydelegvis vore eit hjelpemiddel for presten, så ho har eksistert.

Ja, så var det skriftteikna øvst på ark 1 da, det er vel truleg hebraisk. Har me nokre teologar her?

IMG_2106.JPG

Endret av Anfinn Bernaas

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.