Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Har i kveld fått tilbakemelding om ein drøss korrekturmeldingar som eg har sendt inn gjennom ein del år. Takk, for at det sit flittige folk som også tek unna slike oppgåver. Kvaliteten på det digitale materialet blir betre.

Eg hugsar ikkje kva for meldingar eg har sendt inn, og kva eg da har meint er feilaktig. Men når eg da 26. mai 2026 får ei standardisert e-postmelding om at innførsla er retta i samsvar med mi innsending og at eg kan klikke på rapporterknappen for sjå endringa, så gjer eg det. Det står 0 (i raudt) og 1 på han, begge i mikroskopisk storleik. Men ingenting skjer! Knappen verkar ikkje. Han verka den gongen for x tal år sidan da eg sende inn rapport. Gjer eg noko feil? 

Og ja, eg er innlogga

Skjermbilde 2026-05-26 kl. 21.12.34.png

Endret av Anfinn Bernaas

Dette er ei snodigheit som har blitt diskutert for fleire år sidan. Dersom du går til rett person i lista og klikkar på lenka virkar plutseleg korrekturknappen. Lenkene er identiske, men i det eine tilfellet virkar korrekturknappen og i det andre tilfellet ikkje.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
  • Liker 1

Se hva Kristian skrev juni 2024: En mulighet er rett og slett å klikke på personen i persontabellen. Da vil personen "reloade", og da fungerer rapporteringsknappen, i alle fall for meg.

• Liker 2

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.