Gå til innhold
Arkivverket

"Rykte"

Oddbjørn Johannessen
 Del

Recommended Posts

Hva er hensikten med funksjonen "Rykte"?

Ja du kan sanneleg lure. Dette tykkjer eg er uting. På Facebook kan du om ikkje anna sjå KVEN som har likt det du skriv, men det trur eg ikkje går her. Eg klikka på plussknappen på innlegget ditt berre for å prøve, men du ser vel ikkje at det var eg som gjorde det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kan ikke se hvem som klikka på knappen - men jeg har jo etter hvert forstått at det lille plusstegnet er en "slektning" av "liker"-knappen mange vil kjenne fra Facebook. Jeg er enig med deg i at det er greit at noen liker et av mine innlegg - men jeg vil gjerne vite hvem de er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alt av funksjonalitet som vi har rukket å sette oss inn i enda. Rykte er et av tingene vi ønsker å deaktivere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alt av funksjonalitet som vi har rukket å sette oss inn i enda. Rykte er et av tingene vi ønsker å deaktivere.

Takk for svaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var det allerede fjernet, ser jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.