Berit Knudsen Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Jeg har et passord som jeg brukte tidligere i dag, men nå plutselig er det ugyldig. Hvordan kan det skje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frederic G. Østby Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Grunnen til at noen brukere har fått melding om "Feil brukernavn og/eller passord" i dag er at login-serveren vår har vært noe overbelastet pga mye pågang. Det skal ikke være nødvendig å bytte passord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Knudsen Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Del Skrevet Januar 31, 2011 Jeg har fremdeles ikke fått svar ser jeg, men det er jo ganske viktig. Hvordan lager jeg nytt passord da det gamle av ukjent grunn ikke virker mere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Knudsen Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Del Skrevet Januar 31, 2011 Takk for svar Frederic. Det var godt å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Johannessen Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Endelig virker passordet igjen :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Knudsen Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 16, 2011 Takk for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts