Gå til innhold
Arkivverket

Bilder

Marianne Solli
 Del

Recommended Posts

Jeg har lagt inn bilde, men det kommer ikke inn når jeg sender leserinnlegg i forumet. Hva gjør jeg galt? Eller er jeg for stygg kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikket på profilen din, og syntes bildet var flott :)

Såvidt jeg har skjønt, er det to typer bilder man kan bruke her i forumet: Ett profilbilde,(som bare vises på profilen) og en "avatar" - visstnok den sistnevnte som skal vises ved innleggene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikket på profilen din, og syntes bildet var flott :)

Såvidt jeg har skjønt, er det to typer bilder man kan bruke her i forumet: Ett profilbilde,(som bare vises på profilen) og en "avatar" - visstnok den sistnevnte som skal vises ved innleggene her.

Takk for svaret! Ja, ikke vet jeg om det er 'avatar' eller ikke, men det finnes både i profilen og øverst til høyre ... etter at jeg har logget inn. Av og til kan det være fint å vite hvem man 'snakker' med, men det er jo ingen betingelse at det kommer med her. :P

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.