Anne J. Engmo Skrevet Februar 9, 2011 Del Skrevet Februar 9, 2011 Edvin Marinius Jensen døde i Oslo 22.11 1973.Står det noe om arvinger (hustru og barn) i dødmeldingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anette Skogseth Clausen Skrevet Februar 10, 2011 Del Skrevet Februar 10, 2011 Det vil være Statsarkivet i Oslo som kan svare deg på dette. Du må nok sende dem en e-post: http://www.arkivverket.no/arkivverket/Arkivverket/Statsarkivet-i-Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne J. Engmo Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 10, 2011 Takk skal du ha ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkel Rønold Bråthen Skrevet Februar 16, 2011 Del Skrevet Februar 16, 2011 Hvis du ikke allerede har fått svar fra Statsarkivet i Oslo, kan jeg avsløre at vi ikke har mottatt dødsfallsprotokoller etter 1959. Se serie Ga under: http://arkivportalen.no/arkivportalen-web/side/arkiv/detaljer?arkivId=no-a1450-02000000001903 Henvendelse om dette materiale må rettes til Oslo byfogdembete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne J. Engmo Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 18, 2011 Takk skal du Torkel,så ditt innlegg først nå ! Da skal jeg gi beskjed om at det må sendes Oslo byfogdembete til vedkommede som leter etter sine søskenbarn ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Nyløkken Skrevet Februar 19, 2011 Del Skrevet Februar 19, 2011 Her har du dødsannonsen fra Aftenposten 26. november 1973. Det hjelper deg vel ikke så mye med navn på arvinger, men oppgir en søster Anna Hansen som hadde barn. Henne visste du kanskje om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne J. Engmo Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 21, 2011 (endret) Tusen takk for denne,Steinar ! Trodde først det var ei hittil ukjent søster,men siden Edvin vokste opp hos sin tante og onkel,er vel Anna hans fostersøster tenker jeg. Endret Februar 21, 2011 av Anne J. Engmo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå