Gro Monica Roos Skrevet Februar 10, 2011 Del Skrevet Februar 10, 2011 Hei Kan noen hjelpe meg med å tyde følgende: 1) Brud og Brudgommens fødested 2) Forloverenes navn Gjelder ektepar nr 15 Kildeinformasjon: Østfold fylke, Råde, Ministerialbok nr. 6 (1854-1877), Ekteviede 1861, side 257. Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5771&idx_id=5771&uid=ny&idx_side=-248 Takk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Trondsen Skrevet Februar 10, 2011 Del Skrevet Februar 10, 2011 Jeg kommer frem til: Ungkar Peder halvorsen Pige Martha Christensd Forloverene: * Christensen Steensrød Anton Iversen *vig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aud Sandbu Skrevet Februar 10, 2011 Del Skrevet Februar 10, 2011 Jeg leser: Brudgommens fødested: Lisæter i Aremark Brudens fødested: Skraatorpplass i Raade Forlovere: Nils Christensen Steensrød og Anton Arvesen Molvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Monica Roos Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 10, 2011 Tusen hjertlig takk for hjelpen. Da kommer jeg et stykke videre:-) Monica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå