Gro Monica Roos Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Hei Kan noen hjelpe meg med å tyde hva som står på bosted på begge to og hvem som er forlovere? Gjelder ektepar nr 15. Takk:-) Kildeinformasjon: Østfold fylke, Råde, Ministerialbok nr. 6 (1854-1877), Ekteviede 1861, side 257. Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5771&idx_id=5771&uid=ny&idx_side=-248 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liv Skramstad Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Det står Lisæter i Aremark på han og Skraatorp plads på henne. Fadderne ser jeg ikke i farta mvh Liv Hei Kan noen hjelpe meg med å tyde hva som står på bosted på begge to og hvem som er forlovere? Gjelder ektepar nr 15. Takk:-) Kildeinformasjon: Østfold fylke, Råde, Ministerialbok nr. 6 (1854-1877), Ekteviede 1861, side 257. Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5771&idx_id=5771&uid=ny&idx_side=-248 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Charlotte Korsnes Hagen Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 ...og hvem som er forlovere? Syns det står Niels Christensen Steensrød og Anton Arvesen .. (klarer ikke bostedet til Anton) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Høiset Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Syns det står Niels Christensen Steensrød og Anton Arvesen .. (klarer ikke bostedet til Anton) Molvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Monica Roos Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Del Skrevet Januar 31, 2011 Tusen takk for hjelpen. Ikke alltid lett å tyde noen av kirkebøkene. Monica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Biberg Kristensen Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Syns det står Niels Christensen Steensrød og Anton Arvesen .. (klarer ikke bostedet til Anton) Jeg synes det ser ut som Molvig, men her har jeg null lokalkunnskap. (Redigering: Jeg overså innlegget til Stian. Det er vel et godt tegn at vi er enige B) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Monica Roos Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 2, 2011 Jeg synes det ser ut som Molvig, men her har jeg null lokalkunnskap. (Redigering: Jeg overså innlegget til Stian. Det er vel et godt tegn at vi er enige B) ) Takk for hjelpen. Monica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå