Berit Knudsen Skrevet Februar 24, 2011 Del Skrevet Februar 24, 2011 Kan man ikke lenger søke etter f.eks. forfatter, undertittel eller tekst i den gamle debatten ? Uten muligheten til å søke så blir jo det hele litt håpløst, for å si det pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken V. Nordberg Skrevet Februar 24, 2011 Del Skrevet Februar 24, 2011 Jeg har gjort noen søk; og vanlige fritekstsøk fungerer helt fint. Men bare så lenge teksten du søker etter er del av innholdet i temaet. De søkene jeg gjorde ser ikke ut til å hverken finne tekst i tittlene på innleggende eller forfatternavnet - med mindre disse også er gjentatt i selve temateksten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bent Vangli Skrevet Februar 24, 2011 Del Skrevet Februar 24, 2011 Skal få sjekket ut dette i løpet av dagen. Ble litt sent i går. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Judith P Abrahamsen Skrevet Februar 24, 2011 Del Skrevet Februar 24, 2011 Jeg vet ikke om det var meningen, men jeg legger også merke til at lenker ikke er blitt med over. Se f.eks. første post her. «Lenke» står kun som tekst, og er ikke klikkbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken V. Nordberg Skrevet Februar 24, 2011 Del Skrevet Februar 24, 2011 Jeg vet ikke om det var meningen, men jeg legger også merke til at lenker ikke er blitt med over. Se f.eks. første post her. «Lenke» står kun som tekst, og er ikke klikkbar. Bent Vangli sa i dette temaet (svar på post #182, #183) at det er "Tydeligvis en oppfølgingsoppgave for oss". Så vi kan jo håpe at dette blir ordnet opp i om ikke alt så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Arnolf Bjørndal Skrevet Februar 24, 2011 Del Skrevet Februar 24, 2011 Og så hadde det generelt helt klart vært en fordel om navn og ord på 3 bostaver snart ble mulig å søke på. I går prøvde jeg å søke på at navn som begynte på "Ole", og det var ikke "lov". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anette Skogseth Clausen Skrevet Februar 25, 2011 Del Skrevet Februar 25, 2011 Vi arbeider med forbedring av søket. Det er standard i programvaren å begrense søket til minst 4 tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Johannessen Skrevet Februar 25, 2011 Del Skrevet Februar 25, 2011 Jeg ser at arkivet (gamle Brukarforum) nå er stengt. Hvor lenge vil det vedvare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anette Skogseth Clausen Skrevet Februar 25, 2011 Del Skrevet Februar 25, 2011 Vi vet ikke enda. Beklager jeg ikke kan gi deg et bedre svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Johannessen Skrevet Februar 25, 2011 Del Skrevet Februar 25, 2011 Uansett: Takk for svaret :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken V. Nordberg Skrevet Februar 25, 2011 Del Skrevet Februar 25, 2011 Du er sikkert klar over det allerede, men det gamle forumet enda åpent for lesetilgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken V. Nordberg Skrevet Februar 25, 2011 Del Skrevet Februar 25, 2011 Vi vet ikke enda. Beklager jeg ikke kan gi deg et bedre svar. Vet du om arkivet er stengt for å rette opp på lenkene og filvedlegg, eller er det andre grunner? Uansett, dette forumet har blitt kjempebra. Dere gjør en enestående jobb! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Johannessen Skrevet Februar 25, 2011 Del Skrevet Februar 25, 2011 Du er sikkert klar over det allerede, men det gamle forumet enda åpent for lesetilgang. Jo, det er jeg klar over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts