Astrid Johansen Skrevet Februar 27, 2011 Del Skrevet Februar 27, 2011 Hei :) Det jeg lurer på er: Når jeg skal søke på Oslo, Vestre Aker. Kommer jeg til Vestre Aker/Ullern. Er det en feil eller ??? På forhånd takk. Ha en fin dag. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Februar 27, 2011 Del Skrevet Februar 27, 2011 Vi har mange ulike tjenester for skanna materiale. Hvor er det den eventuelle feilen oppstår, og hvilke valg gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Februar 27, 2011 Del Skrevet Februar 27, 2011 Jeg antar det dreier seg om skanna kirkebøker. Der er det en finurlighet som gjør at både "Vestre Aker"-bøker og "Vestre Aker / Ullern"-bøker kommer opp i trefflista, samme om du velger "Vestre Aker" eller "Vestre Aker / Ullern". Feilen synes ikke å forekomme for andre prestegjeld og sokn. Jeg har funnet en uregelmessighet i metadatatabellen som muligens forårsaker det hele. Denne har jeg rettet, så får vi se om det fungerer bedre etter at webserveren er oppdatert torsdag formiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astrid Johansen Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 28, 2011 Takk for svar :) og at du fant ut av det selv om jeg ikke forklarte meg godt nok. Er ny her som du ser. Ha en gord dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts