Lene Jansen Skrevet Februar 27, 2011 Del Skrevet Februar 27, 2011 Har noen tilgang på inn og utflyttede i Nissedal/Treungen? Jeg finner Jan Andersen 11.03.1863 el ug Jernbanearbeider på plassen Rauaana/Nissedal herrad i 1910 tellingen. i 1900 tellingen er han å finne på Hiterdals herrad Hafdejords hus - Næset under Tinnes s. Stenarbeider ved Tinfos.Prøver å finne ut av når han kom til Nissedal og om han eventuelt flyttet videre derifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Johannessen Skrevet Februar 27, 2011 Del Skrevet Februar 27, 2011 Har noen tilgang på inn og utflyttede i Nissedal/Treungen? Jeg finner Jan Andersen 11.03.1863 el ug Jernbanearbeider på plassen Rauaana/Nissedal herrad i 1910 tellingen. i 1900 tellingen er han å finne på Hiterdals herrad Hafdejords hus - Næset under Tinnes s. Stenarbeider ved Tinfos.Prøver å finne ut av når han kom til Nissedal og om han eventuelt flyttet videre derifra Har du sjekket her? Nissedal MINI I 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Jansen Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 27, 2011 Ser etter inn og utflytting mellom 1900 og ca 1913. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Johannessen Skrevet Februar 27, 2011 Del Skrevet Februar 27, 2011 Ser etter inn og utflytting mellom 1900 og ca 1913. OK. Da bør du kanskje lete på nærmeste bibliotek etter bygeboka for Nissedal (Treungen-bindet), eller undersøke om det er noen her som kan gjøre oppslag for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Jansen Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 28, 2011 Skal sjekke om jeg kan låne boka på biblioteket, men ikke sikkert det står noe der. Dette var en person som flyttet rundt og tok seg jobb. Derfor håper jeg på at noen har tilgang på innflyttede og utflyttede i perioden 1900 og utover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå