Gjest Eva Savjord Skrevet Juli 17, 1999 Del Skrevet Juli 17, 1999 Jeg har før skrevet innlegg til tredje forumet med navnet mitt Eva savjord-Nord Norge. Sist jeg skrev innlegg fikk jeg bare opp en blank side på forumet. Jeg hadde da brukt mellomnavnet mitt Kalmér i Tillegg. Hvorfor får jeg bare opp en blank side Eva Savjord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kerstin Ekeland-Sjöberg Skrevet Juli 17, 1999 Del Skrevet Juli 17, 1999 Ja, nu har hela 3:dje forumet förvandlats till en blank sida. Jag var inne vid 19.20-tiden och då fungerade den. Hoppas inget allvarligt eller långvarigt fel. Det hör liksom till att titta in där både en och två gånger per sittning vid datorn. Kerstin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anette Skogseth Clausen Skrevet Juli 19, 1999 Del Skrevet Juli 19, 1999 Problemet med debattforumet er ikke løst enda, i mellomtiden ber jeg dere bruke det midlertidige forumet som har kommet i dets sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts